home forum home actieve topics inloggen
| Don Hulk hogan ps
|
25-04-2008 -
quote |
|
Nieuwe Bende op plaats 1...
Gefeliciteerd Leden van The Valenti Family...
jammer dat wij het moeten afstaan maar een keer zou het moeten als wij haast nooit meer online komen Gefeliciteerd!!!
Ich Bin Blond, Bitte langzam sprechen |
| Don PS Edwin
|
07-04-2008 -
quote |
|
Quote: C Vetorio Onore reageerde ( 07-04-2008 om 13:21:28 )
[.....]
-------------------------
Kijk eens bij nieuws 
|
Kijk eens bij mijn postdatum 
' Proud leader of P1mps Soldiers ' |
| Don Dracule Mihawk
|
07-04-2008 -
quote |
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 01-04-2008 om 17:50:35 )
Is er al een speler van de maand?
|
Kijk eens bij nieuws 
If just blood were a valuta... Then not only would i be filthy rich, I would make killing my job... |
| Don PS Edwin
|
01-04-2008 -
quote |
|
Is er al een speler van de maand?
| Don PS Edwin
|
10-03-2008 -
quote |
|
Quote: Vito reageerde ( 10-03-2008 om 20:46:28 )
Dit is dus een goed voorbeeld van hoe jij constant op zoek bent naar wat niet goed is, iig aan de kant van mods en GW zelf, ipv te kijken naar wat wel werkt of simpelweg in te zien dat niet alles altijd is zoals het vanuit jou oogpunt lijkt;
Je opmerking "Als je ook maar 1 minuut online komt" geeft precies aan wat ik bedoel; je weet simpelweg niet waar je over praat, maar wil wel graag de beschuldigende vinger naar het mod team wijzen. Ik ben dagelijks online, meerdere keren per dag, meer dan 1 minuut per log in. Er zijn een hoop dingen waar ik naar kijk als ik m'n dagelijkse ronden doe, maar behalve dat ik geen forum moderator ben (terwijl ik die taak er vaak wel bij pak), heb ik na het doen van m'n taken geen tijd meer om ook nog eens het forum na te gaan lezen (hoe vaak ga ik daar sowieso iets tegenkomen wat voor mij van nut is?)
Maar goed, om je vraag nogmaals te beantwoorden: We hebben heel veel punten waaruit we de activiteit en het gedrag van een speler kunnen opmaken. Zo kan ik grotendeels naar dezelfde punten kijken als waar ik naar kijk wanneer ik cheaters betrap: Log in tijden, bank transacties, activiteit op het forum, aanvallen, etc etc.
Neem van mij aan, Edwin, elk verhaal heeft _MINSTENS_ twee kanten. Als je probeert om, voordat je oordeelt, behalve vanuit het oogpunt van waaruit je geneigd bent te oordelen, ook eerst probeert om de andere kanten te bekijken (en als je de nodige informatie mist die eerst probeert te verkrijgen - voordat je oordeelt - dan maak je het niet alleen voor jezelf, maar ook voor de rest van betrokkenen een stuk makkelijk.
Dat was de wijze les voor vandaag; hopelijk herken je de waarde er van, ipv je aangevallen te voelen.
-Vito.
[.....]
|
Fijn om te horen dat er iig toch nog iemand actief is..
En dit was idd alleen mn vraag.. En goed dat die nu beantwoord is
Thx
| Don Vito
|
10-03-2008 -
quote |
(^top)
|
Dit is dus een goed voorbeeld van hoe jij constant op zoek bent naar wat niet goed is, iig aan de kant van mods en GW zelf, ipv te kijken naar wat wel werkt of simpelweg in te zien dat niet alles altijd is zoals het vanuit jou oogpunt lijkt;
Je opmerking "Als je ook maar 1 minuut online komt" geeft precies aan wat ik bedoel; je weet simpelweg niet waar je over praat, maar wil wel graag de beschuldigende vinger naar het mod team wijzen. Ik ben dagelijks online, meerdere keren per dag, meer dan 1 minuut per log in. Er zijn een hoop dingen waar ik naar kijk als ik m'n dagelijkse ronden doe, maar behalve dat ik geen forum moderator ben (terwijl ik die taak er vaak wel bij pak), heb ik na het doen van m'n taken geen tijd meer om ook nog eens het forum na te gaan lezen (hoe vaak ga ik daar sowieso iets tegenkomen wat voor mij van nut is?)
Maar goed, om je vraag nogmaals te beantwoorden: We hebben heel veel punten waaruit we de activiteit en het gedrag van een speler kunnen opmaken. Zo kan ik grotendeels naar dezelfde punten kijken als waar ik naar kijk wanneer ik cheaters betrap: Log in tijden, bank transacties, activiteit op het forum, aanvallen, etc etc.
Neem van mij aan, Edwin, elk verhaal heeft _MINSTENS_ twee kanten. Als je probeert om, voordat je oordeelt, behalve vanuit het oogpunt van waaruit je geneigd bent te oordelen, ook eerst probeert om de andere kanten te bekijken (en als je de nodige informatie mist die eerst probeert te verkrijgen - voordat je oordeelt - dan maak je het niet alleen voor jezelf, maar ook voor de rest van betrokkenen een stuk makkelijk.
Dat was de wijze les voor vandaag; hopelijk herken je de waarde er van, ipv je aangevallen te voelen.
-Vito.
Quote: PS Edwin reageerde ( 09-03-2008 om 18:16:36 )
[.....]
Hoe wil je dat gaan onderzoeken dan?
Activiteit is nog wel bij te houden..
Maar de rest is bijna niet te doen, omdat GW zo actief is..
[.....]
Dus je taak als mod is tijdverspilling?
Forum bij houden is btw toch niet zo moeilijk?
Gemiddeld wordt er denk ik hoogstens 2 keer in de week gepost..
En als je dus een beetje actief bent, en elke dag ook maar 1 minuut online komt is het zo makkelijk te doen..
Grtz
|
I'll make you a penisbutter sandwich |
| Don PS Edwin
|
09-03-2008 -
quote |
|
Quote: Vito reageerde ( 09-03-2008 om 14:15:40 )
En om je vraag te beantwoorden: in het nieuws staat in grote lijnen aangegeven hoe we een speler kiezen.
|
Hoe wil je dat gaan onderzoeken dan?
Activiteit is nog wel bij te houden..
Maar de rest is bijna niet te doen, omdat GW zo actief is..
Quote: Ik zou kunnen zeggen dat het me spijt en dat ik voortaan zal proberen elke dag alle topics in het forum te lezen, om te kijken of jij of iemand anders klachten heeft waar ik verder helemaal niks mee kan doen, maar dan zou het toch alleen maar een kwestie van tijd zijn voordat je opzoek gaat naar iets anders om over te zeuren.
Volgens mij valt dit alles onder tijdverspilling.
Misschien moet je gewoon wat meer geduld hebben?
|
Dus je taak als mod is tijdverspilling?
Forum bij houden is btw toch niet zo moeilijk?
Gemiddeld wordt er denk ik hoogstens 2 keer in de week gepost..
En als je dus een beetje actief bent, en elke dag ook maar 1 minuut online komt is het zo makkelijk te doen..
Grtz
| Don Vito
|
09-03-2008 -
quote |
|
|
En om je vraag te beantwoorden: in het nieuws staat in grote lijnen aangegeven hoe we een speler kiezen.
| Don Vito
|
09-03-2008 -
quote |
|
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 09-03-2008 om 00:30:10 )
[.....]
Dit bedoel ik.. Geen antwoord.
Zelfs jullie zelf zijn niet actief..
Kmoet btw wel zeggen dat het idee leuk is.. 
|
Ik zou kunnen zeggen dat het me spijt en dat ik voortaan zal proberen elke dag alle topics in het forum te lezen, om te kijken of jij of iemand anders klachten heeft waar ik verder helemaal niks mee kan doen, maar dan zou het toch alleen maar een kwestie van tijd zijn voordat je opzoek gaat naar iets anders om over te zeuren.
Volgens mij valt dit alles onder tijdverspilling.
Misschien moet je gewoon wat meer geduld hebben?
| Don PS Edwin
|
09-03-2008 -
quote |
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 05-03-2008 om 21:45:00 )
Mods, hoe gaan jullie een speler vd maand kiezen?
Niemand is echt actief GW aan het spelen..
|
Dit bedoel ik.. Geen antwoord.
Zelfs jullie zelf zijn niet actief..
Kmoet btw wel zeggen dat het idee leuk is.. 
| Don PS Edwin
|
05-03-2008 -
quote |
|
Mods, hoe gaan jullie een speler vd maand kiezen?
Niemand is echt actief GW aan het spelen..
| Don PS Edwin
|
22-01-2008 -
quote |
(^top)
|
Quote: Matteo reageerde ( 22-01-2008 om 17:06:20 )
[.....]
Furio Onore 'The Furious'
haantje100 'qchil'
mickotje 'popo kill'
Nou ik dacht het wel!! Hmm misschien kunnen wij niet 1e plaats bieden maar dat is ook de enige wat jij kan bieden, maar wij kunnen bieden zal never nooit jouw bende hebben... Respect & Trust... En ik denk wel dat de mensen begrijpen die in een organisatie zitten een echte dus!!!
|
Ik had eigenlijk al geen reactie meer verwacht..
Maar waarom vertel jij me dit?
en niet een Onore?
En hou aub op met jullie respect & trust, want wij hebben evenveel vertrouwde actieve leden, als jullie bende telt.
| Don Matteo
|
22-01-2008 -
quote |
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 13-01-2008 om 22:20:59 )
[.....]
Niemand dus..
En iedereen weet wat dat betekend..
Juist, L'eroe is al stervende..
|
Furio Onore 'The Furious'
haantje100 'qchil'
mickotje 'popo kill'
Nou ik dacht het wel!! Hmm misschien kunnen wij niet 1e plaats bieden maar dat is ook de enige wat jij kan bieden, maar wij kunnen bieden zal never nooit jouw bende hebben... Respect & Trust... En ik denk wel dat de mensen begrijpen die in een organisatie zitten een echte dus!!!
1 Generation |
| Don PS Edwin
|
13-01-2008 -
quote |
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 10-01-2008 om 19:57:19 )
[.....]
En daar had jij helemaal geen voornemen voor nodig, want dat was je al lang..
Btw, ik denk niet dat L'eroe aan het einde vh jaar nog bestaat, en P1mps zal wss nog steeds aan de top staan.
Hoeveel actieve leden zitten nog in je bende?
- Vetorio
- Skunk
- ...
Wie kan dit aanvullen?
|
Niemand dus..
En iedereen weet wat dat betekend..
Juist, L'eroe is al stervende..
| Don PS Edwin
|
10-01-2008 -
quote |
|
Quote: Seigneur Skunk Onore reageerde ( 10-01-2008 om 17:57:40 )
[.....]
Edwin, Je was altijd al laag maar je daalt met het jaar ofniet.
Geeft niet hoor, kan je niks aan doen.
Ik heb ook een vraag voor jou als jij jezelf zo geweldig vind.. Heb je ook Nuttige 'goede' voornemens die je kan waar maken.?
Want dit zijn 2 voornemens die je niet waar zult maken.
L'eroe zal blijven voortleven op de manier waar organisatie altijd heeft geleefd. Pimp is na Don P1MP nooit meer het zelfde geweest. Lager dan P1mp was lastig maar jou goede voornemen van vorig jaar was vast om lager te zijn dan hij. Congratz het is je gelukt.
Met vriendelijke groet,
Don Skunk
|
En daar had jij helemaal geen voornemen voor nodig, want dat was je al lang..
Btw, ik denk niet dat L'eroe aan het einde vh jaar nog bestaat, en P1mps zal wss nog steeds aan de top staan.
Hoeveel actieve leden zitten nog in je bende?
- Vetorio
- Skunk
- ...
Wie kan dit aanvullen?
|