Niet Ingelogged!
home   forum home   actieve topics    inloggen

Het topic: Suggesties bevat 540 reactie(s).

- inloggen
  - terug naar het forum
  - forum-codes

Titel:   Suggesties
  Topic door:   Don Vamos

Bericht:   Aangezien het oude suggestie-topic verdwenen is..
hier een nieuwe hehe

wel even een paar regeltjes

- lees even de eerste (paar) pagina(s) door om te kijken of je suggestie niet al gepost is

- val mij (vamos) niet constant lastig met priveberichten met óf hij het topic gelezen heeft en wat ik eigenlijk ervan vind.. als ik het nodig vind een reactie te geven, dan doe ik dat, anders niet...

- Dit topic wordt echt wel gelezen door door de mods en admin, dus ga aub niet roepen dat er niks met de suggesties gedaan wordt

Santiago     01-12-2009 -  quote
een grote reset, niemand speelt het spel meer.
Dat is erg zonde was vond het een erg leuk spel, niet zoals alle anderen.
Daarom zou ik graag van mensen willen weten die wel eens online komen om te stemmen voor reset!

Post maar gewoon : Ja / Nee

Ik zal de stemmen tellen en met de admin in overleg gaan, misschien kan vamos zelf ook kijken op dit forum!

Don Hulk hogan ps     18-08-2009 -  quote
Miss de auto\'s realistischer maken?
Dat er auto dealers zijn door spelers gekocht? koop je een garage haal je daar je onderdelen? en gewoon andere auto\'s!
Dat er in Amsterdam, een spijker garage
Dat er in Berlijn, Een mercedes garage
Dat er in Brussel een typische belgse auto garage zit? enzovoort..

Ich Bin Blond, Bitte langzam sprechen
Don Vamos     21-07-2009 -  quote
Quote:
Alberto Testaverde reageerde ( 05-07-2009 om 14:50:56 )

hoi

meschien is het leuk om meer eten en drinken toe te voegen

of een hoeren tent die je kan runnen of waar je heen kan gaan een eigen huis voor je zelf

dat je tabak kan kweken en daar ene fabriek van maakt dat je sigaretten kan maken

gr Alberto Testaverde Alberto Ventimiglia

Ben ik (kleinschalig) mee bezig, is nu in de eerste testfase...

Ik heb veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen totaal niet volgen...
Alberto Testaverde     05-07-2009 -  quote
hoi

meschien is het leuk om meer eten en drinken toe te voegen
of een hoeren tent die je kan runnen of waar je heen kan gaan een eigen huis voor je zelf

dat je tabak kan kweken en daar ene fabriek van maakt dat je sigaretten kan maken

gr Alberto Testaverde Alberto Ventimiglia

als ik tijd heb kom ik wel eens online
Don Vamos     08-06-2008 -  quote
Quote:
Qncy Dee reageerde ( 05-06-2008 om 23:01:20 )

Waarom staat in het stadhuis bij gangsterwar statistieken niet vermeld hoeveel bier er in de omloop is? Ik ben wel benieuwd..

Het staat erbij.. ook is het nu wat duidelijker (puntjes per duizend), dit ga ik ook op andere plekken invoeren..

Ik heb veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen totaal niet volgen...
Don QNCY     05-06-2008 -  quote

(^top)
Waarom staat in het stadhuis bij gangsterwar statistieken niet vermeld hoeveel bier er in de omloop is? Ik ben wel benieuwd..

The sum of the intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Don Dracule Mihawk     05-06-2008 -  quote
Quote:
cRacK reageerde ( 02-06-2008 om 17:40:13 )

Daar weten wij alles vanaf ( schandpaal ) he Vetorio :p

-_-

If just blood were a valuta... Then not only would i be filthy rich, I would make killing my job...
Don Ctefanos     02-06-2008 -  quote
Daar weten wij alles vanaf ( schandpaal ) he Vetorio :p

'' Knowledge is power. ''
Don Vamos     25-05-2008 -  quote
De mensen op de schandpaal hebben grotendeel allang al een 2e, 3e of misschien zelfs 4e kans gehad..
Die komen dus gewoon niet meer vrij, ze kunnen gewoon nog meespelen: met een nieuw account dan ;)

Don Dracule Mihawk     25-05-2008 -  quote
Quote:
PS Edwin reageerde ( 25-05-2008 om 00:04:37 )

[.....]
-------------------------

Ik geloof in een tweede kans..
Wil je zeggen dat jij nooit iets hebt gedaan waar je nu spijt van hebt?

En btw, ik zei dit niet om P1mp, want die kan nu ook wel terugkomen als hij even wil..
Het is gewoon al zo lang geleden dat deze mensen op de schandpaal zijn gezet.
in real life krijg je toch ook niet zo snel levenslang?

Misschien ook een suggestie:
Tijdelijke straffen

Ik vraag me af wat Vamos hier op te zeggen heeft :p
Maar dan nog je kan dit spel niet vergelijken met het echte leven!
Het echte leven is 10x harder dan op dit spel, dus mensen moeten gewoon de gevolgen snappen denk ik.
En ik vind dat je dan op schandpaal mag worden gezet als je iets fout hebt gedaan!

If just blood were a valuta... Then not only would i be filthy rich, I would make killing my job...
Don PS Edwin     25-05-2008 -  quote
Quote:
C Vetorio Onore reageerde ( 24-05-2008 om 23:29:23 )

[.....]
-------------------------

Deze mensen zijn niet voor niets in de gevangenis/schandpaal gezet!
Dus die zullen ook niet meer vrij worden gelaten, ik weet trouwens wat je probeert te doen!
Je probeert P1mp en de rest van de soldiers vrij te krijgen, good luck with that!
Niemand die ooit op de schandpaal zit is ( als het goed is eerder vrij gekomen ), omdat deze persoon een "misdrijf" (groot woord, maar dan toch...) is begaan op deze site, om het maar simpel te zeggen.
Dus ik denk niet dat al die zielige persoontjes die op de schandpaal zitten, ooit nog vrij worden geboekt!
Maar goed daar moet Vamos nog maar even antwoord op geven, voor bevestiging ;)
Al denk ik zelf dat ik die al grotendeels heb aangegeven waarom deze mensen niet meer vrijkomen, ondanks dat ik niet Vamos ben ;)
Mensen die op de ban-list hebben gezeten, moeten met erg sterke argumenten komen willen ze er nog vanaf!
Dat zijn er niet veel, kan ik je wel vertellen ;)

MVG

C. Vetorio Onore

Ik geloof in een tweede kans..
Wil je zeggen dat jij nooit iets hebt gedaan waar je nu spijt van hebt?

En btw, ik zei dit niet om P1mp, want die kan nu ook wel terugkomen als hij even wil..
Het is gewoon al zo lang geleden dat deze mensen op de schandpaal zijn gezet.
in real life krijg je toch ook niet zo snel levenslang?

Misschien ook een suggestie:
Tijdelijke straffen

' Proud leader of P1mps Soldiers '
Don Dracule Mihawk     24-05-2008 -  quote

(^top)
Quote:
alias bas reageerde ( 24-05-2008 om 19:58:01 )

ik vind dat gangsterwar ook wat uitbreidingen mag hebben een wapenfabriek een drugskwekerij voor iedereen dat je een beroep hebt bv dief en onderberoep bv drugsdealer

Dat maakt het spel weer minder interessant, er zijn niet voor niets 4 beroepen, je moet maar kiezen, kan je dit niet, dan is het een beetje zinloos om nog door te gaan!
Je moet het spel wel een beetje leuk houden, en niet dat je 2 beroepen kan!

C. Vetorio Onore

Don Dracule Mihawk     24-05-2008 -  quote
Quote:
PS Edwin reageerde ( 24-05-2008 om 16:41:03 )

Alle GW prisoners vrij!
Zal GW denk ik wel weer actiever maken...

Deze mensen zijn niet voor niets in de gevangenis/schandpaal gezet!
Dus die zullen ook niet meer vrij worden gelaten, ik weet trouwens wat je probeert te doen!
Je probeert P1mp en de rest van de soldiers vrij te krijgen, good luck with that!
Niemand die ooit op de schandpaal zit is ( als het goed is eerder vrij gekomen ), omdat deze persoon een "misdrijf" (groot woord, maar dan toch...) is begaan op deze site, om het maar simpel te zeggen.
Dus ik denk niet dat al die zielige persoontjes die op de schandpaal zitten, ooit nog vrij worden geboekt!
Maar goed daar moet Vamos nog maar even antwoord op geven, voor bevestiging ;)
Al denk ik zelf dat ik die al grotendeels heb aangegeven waarom deze mensen niet meer vrijkomen, ondanks dat ik niet Vamos ben ;)
Mensen die op de ban-list hebben gezeten, moeten met erg sterke argumenten komen willen ze er nog vanaf!
Dat zijn er niet veel, kan ik je wel vertellen ;)

MVG

C. Vetorio Onore

Don PS Edwin     24-05-2008 -  quote
Quote:
alias bas reageerde ( 24-05-2008 om 19:58:01 )

ik vind dat gangsterwar ook wat uitbreidingen mag hebben een wapenfabriek een drugskwekerij voor iedereen dat je een beroep hebt bv dief en onderberoep bv drugsdealer

Drugsfabriek vind ik een goed idee!
Het hoeft dan niet duur te zijn om drugs te maken, maar je moet er veel tijd in stoppen. Dus als je dan bvb je planten te lang geen water geeft, gaat je hele oogst verloren. Het mag ook wel een week duren voordat 1 plantje klaar is, en daarna moet je het nog drogen.

' Proud leader of P1mps Soldiers '
alias maffo     24-05-2008 -  quote
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | Volgende >
Gangsterwar.nl | Gangsterwar.nl | Gangsterwar.nl | Gangsterwar.nl | Gangsterwar.nl | Gangsterwar.nl | Gangsterwar.nl