home forum home actieve topics inloggen
Het topic: Jail bevat 157 reactie(s).
- inloggen - terug naar het forum
- forum-codes
| |
|
|
| |
Titel: |
Jail
|
| |
Topic door: |
Don Vamos
|
| |
| |
Bericht: |
Gejailed? hier kun je de reden vinden of hem opvragen
- ga niet zeuren om uit de jail te komen,.. je zit er niet zonder reden
- ga niet voor een ander zeuren dat ie niet gejaild hoort, dat kan diegene zelf fijn doen
- schelden/tieren/whatever op admins of moderators, omdat je gejailed bent resulteert in een ban, jail of in het
ergste geval een ip-ban
Denk na, door onnodig te posten hier, kom je zelf in de jail
-edit-
-edit-
|
|
|
| |
|
| Don Vamos
|
17-05-2008 -
quote |
|
FE Pino,
jail onbeperkt
ban onbeperkt
ip-ban
geen discussie over mogelijk
Quote: Van: FE pino
Verzonden: 04-05-2008 - 18:19:42
maak mij even betalend anders gaat je dite down
greats pino
|
Quote: Van: FE pino
Verzonden: 04-05-2008 - 18:21:09
en haal PS Pino is van de schandpaal af
|
Ik heb veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen totaal niet volgen... |
| Don Vito
|
10-01-2008 -
quote |
|
|
Dj Robin, Robyntje en Yantero zitten alledrie onbeperkt in jail.
Ja mag maar 1 account beheren. Jezelf met andere account aanvallen, om extra punten binnen te halen, is simpelweg valsspelen. Vals spelers raken vroeg of laat hun account kwijt.
Je mag een nieuw account aanmaken, Robin, maar probeer dit keer eerlijk te spelen.
I'll make you a penisbutter sandwich |
| Don Vito
|
23-12-2006 -
quote |
|
|
Quote: B2TH3B3RT reageerde ( 22-12-2006 om 16:20:06 )
Hallo ik heb ff een vraag aan vamos/vito
Is er een manier om uit de jail te komen ?
Ik zit er nu al een aardige tijd in ik denk een jaar nu of half jaar.
Alvast bedankt.
Greets
B2~~
|
Derde pagina, 13-06-2006; misbruik van accounts. Er is weinig kans dat je vrijkomt. Maak maar een nieuw account en lees eerst de regels - zorg dat niemand met je account kan inloggen en speel niet vals.
| B2TH3B3RT
|
22-12-2006 -
quote |
|
B2TH3B3RT reageert vanuit de gevangenis
Hallo ik heb ff een vraag aan vamos/vito
Is er een manier om uit de jail te komen ?
Ik zit er nu al een aardige tijd in ik denk een jaar nu of half jaar.
Alvast bedankt.
Greets
B2~~ |
| Don Vito
|
20-11-2006 -
quote |
|
|
Quote: Jasoea reageerde ( 20-11-2006 om 16:32:05 )
Vito is het op een manier mogelijk om een nieuw acount aan te maken via mijn adres die ik hier al gebruikt heb?
Ik heb 2 nieuwe e-mail adressen aan gemaakt bij Hotmail maar hij ontvangt ze niet,
|
Dan is het een probleem waar ik verder weinig aan kan doen, stuur een email naar Vamos@gangsterwar.nl of post in het bug topic of het vragen topic.
| Don Vamos
|
15-11-2006 -
quote |
(^top)
|
Quote: don luciano ligio reageerde ( 15-11-2006 om 16:22:35 )
en vamos ik heb toch bewezen nu dat ik dat acc niet beheer en van allesandro is het een acc van mijn broer dus kan je ook zien waar deze acc is aangemaakt dan zul je zien dat het niet bij mij is
|
het beheer is niet helemaal bewezen, maar in de lijst ben jij de enige die maar 1 dag tussen de overige cheaters voorkomt,.. ik verwacht dan ook dat het vooral de anderen waren,... ik had je 'alvast gejaild', maar nu heb ik het onbeperkte omgezet naar 3 dagen (dus vandaag, en daarna nog 3 resets)
zelfde geldt voor francesco(of hoe dan ook)
Ik heb veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen totaal niet volgen... |
| Don Marco De La Crowds
|
15-11-2006 -
quote |
|
|
Marco De La Crowds reageert vanuit de gevangenis
en vamos ik heb toch bewezen nu dat ik dat acc niet beheer en van allesandro is het een acc van mijn broer dus kan je ook zien waar deze acc is aangemaakt dan zul je zien dat het niet bij mij is
|
| Don Marco De La Crowds
|
15-11-2006 -
quote |
|
|
ik heb hem een pb gezonden om te zeggen dat ik heb bewezen dat ik en francesco scaramanga onterecht erop zitten want hij kan zien dat deze acc meer op een andere ip is ingelogd dan bij mij
|
| Don Vamos
|
15-11-2006 -
quote |
|
KAPPEN MET DIE SLOWCHAT...ALS JE HIER NIETS TE ZOEKEN HEBT[ POST JE HIER NIET
Quote: Denk na, door onnodig te posten hier, kom je zelf in de jail |
| Don Marco De La Crowds
|
15-11-2006 -
quote |
|
|
ja man buiten dat deed ik niets verkeerd pls man komaan en ik had het toch gemeld over dat andere
|
| Don Jasoea
|
15-11-2006 -
quote |
|
|
Quote: Vamos reageerde ( 15-11-2006 om 15:50:44 )
[.....]
-------------------------
ben ermee bezig, maar misschien kun je uitleggen wat er dan precies gebeurd is en waarom je dat gedaan hebt.. dan komt het wat duidelijker over bij iedereen en ook bij vito/mij/rest
|
Sebas boor is een kameraad van mij maar hij speelt het niet meer etc. Maar hij was nog leider van een bende die ik heb opgebouwd, die sebas die zit in amerika voor een uitwisselings project en heeft geen zin/tijd die Shit te veranderen, daarom heb ik hem gemaild of hij mij zijn Adres+wachtwoord wou mailen, en toen heb ik mijzelf mede-leider gemaakt, en ik wou als ik level 23 ben de bende overnemen en dat account gewoon te laten voor wat het is, maar als het anders kon had ik het anders gedaan, en ik heb niet naar mezelf aangevallen of wat dan ook, een jail is terecht want ik ben fout geweest maar een Onbeperkte jail vind ik onterecht
You cannot run faster than my bullet's |
| Koriro Kue
|
15-11-2006 -
quote |
(^top)
|
ja dat mag maar dat moet je melden op het forum.. ik ben ook vaak bij mr V.. dan moet je het ffies melden .
Vamos hij wist dit niej laat hem gaan en volgende x gewoon ffies melden op het forum 
 |
| Don Marco De La Crowds
|
15-11-2006 -
quote |
|
|
en voor de rest had ik gezegd dat ik een broer had die ook speelde
|
| Don Marco De La Crowds
|
15-11-2006 -
quote |
|
|
ik geef toe dat francesco scaramanga bij mpij is ingelogd maar mag dat tegenwoordig niet meer hij is een vriend en die is bij mij ingelogd mag dat niet???
|
| Koriro Kue
|
15-11-2006 -
quote |
|
voor altijd..
nieuwe hotmail aanmaken en terug knokken zo gebeurt met hulp van crowds.. is niej egt slim van je om zoveel playa\'s te hebben man
 |
|