home forum home actieve topics inloggen
Het topic: De Coffeeshop bevat 424 reactie(s).
- inloggen - terug naar het forum
- forum-codes
| |
|
|
| |
Titel: |
De Coffeeshop
|
| |
Topic door: |
Don Vito
|
| |
| |
Bericht: |
Je stapt de koffieshop binnen, het duurt een paar seconden voordat je ogen aan de schemering gewend zijn; het is
hier vrij donker en het staat blauw van de rook. Er klinkt vrolijke reggae muziek, waardoor het gekraak van de
houten vloer onder je voeten in het niets valt. Donkere, houten tafels staan door het pand verspreid; een stuk of 8
om precies te zijn. Achterin het pand is een open ruimte, waar een comfortabel bankstel tegen de muur staat
geschoven. Je ziet een pooltafel en naast het bankstel hangt een dartbord aan de muur, ook ontbreekt er geen
tafelvoetbal aan deze koffieshop. De bar is aan de zijkant van het pand geplaatst en loopt vrijwel langs de gehele
muur, er is meer dan genoeg zitplek voor iedereen.
-edit-
|
|
|
| |
|
| Don PS Edwin
|
09-07-2008 -
quote |
|
Quote: Roberto Valenti reageerde ( 30-06-2008 om 21:29:38 )
hmmm je mag morgen niet meer roken in de shop damn gooit ze wiet weg en gaat weer terug naar ze villa 
|
In de coffeeshops toch wel???
' Proud leader of P1mps Soldiers ' |
| Don Roberto Valenti
|
30-06-2008 -
quote |
|
hmmm je mag morgen niet meer roken in de shop damn gooit ze wiet weg en gaat weer terug naar ze villa 
valentifamily rules |
| Don Mia Bella Valenti
|
08-06-2008 -
quote |
|
een aantal biertjes verder,tja hoe relaxt het hier ook is ga me huis maar weer opzoeken.
staat op groet de mensen en loopt de deur uit.
|
| Don Dracule Mihawk
|
03-06-2008 -
quote |
|
In slaap gevallen aan de bar, wordt *V*O* wakker, kijkt om zich heen en besluit weer terug te gaan naar huis.
If just blood were a valuta... Then not only would i be filthy rich, I would make killing my job... |
| Don Mia Bella Valenti
|
02-06-2008 -
quote |
|
*wordt wakker op de bank,denkt bij zichzelf damn veelste lang alweer zitten plakken hier.
gaat zitten draait er eerst eentje. Wordt dacht ik tijd om ervandoor te gaan . Slenterd na de bar *roept*biertje!! . wachtend daarop neemt plaats aan de bar .
|
| Don Ctefanos
|
02-06-2008 -
quote |
(^top)
|
Komt binnen haalt wat uit z\'n jas geeft het aan de barman en de barman knikt en ik loop door en ga op een kruk zitten kijken wt er allemaal binnen deze muren gebeurd.
'' Knowledge is power. '' |
| Don Vamos
|
01-06-2008 -
quote |
|
*Vamos loopt de shop binnen en gaat aan de bar zitten. Maar net als hij wil bestellen, kotst ie alles eruit wat erin zat.
Het lijkt op een Calzone!
*
*Vamos kruipt de shop weer uit
Ik heb veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen totaal niet volgen... |
| Don Mia Bella Valenti
|
31-05-2008 -
quote |
|
*Loopt de shop na een lange wandeling,plof neer op een kruk vraagt om een wijntje en wat wiet begint rustig eentje te draaien.
pakt glas wijn en gaat naar achteren zoekt een kalm plekje op, steek hem aan neemt een slok wijn,en probeert alles een beetje te volgen.
Maar geeft dat na een aantal minuten maar op,en haalt zich nog maar een wijntje op.
|
| Don BrenCis
|
31-05-2008 -
quote |
|
* Schud Skunk de hand en ziet hem vertrekken. "Goede Reis hey" zegt B nog net voordat Skunk de deur uit gaat. B besteld nog n AA en fixt n joint. Het is tijd voor zijn helicopter naar London, en pakt de trap in de shop naar zijn helipad.
Hesitate and you will die |
| Don Skunk Onore
|
31-05-2008 -
quote |
|
Don Skunk staat op en zegt Jongens ik ga me ook maar eens in Madrid settellen. misschien is het wel een goed idee om daar te vertoeven. geeft brencis een hand en stapt de coffeeshop uit.
|
| Don BrenCis
|
29-05-2008 -
quote |
|
\" AHahaha echt hey. \" roept BrenCis vanuit zijn stoel na het horen van Vamos\'s zijn reactie !. en BrenCis draait zich weer om, hijs niet vergeten dat hij zich in een Coffeeshop bevindt en draait dus snel nog eentje 
Hesitate and you will die |
| Don Vamos
|
29-05-2008 -
quote |
(^top)
|
wow, zie ik nou echt een \'vriendelijk\' lees: een beginnende flame-fight die briljant wordt gerelativeerd door edwin cat-fight in het forum?

Ik heb veel bewondering voor stalkers. Zelf kan ik vrouwen totaal niet volgen... |
| Don Dracule Mihawk
|
29-05-2008 -
quote |
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 29-05-2008 om 17:49:50 )
[.....]
-------------------------
Sorry, feit..
Maar ik zag idd ook dat jij me 2 keer aangevallen had, en ook gewonnen. Het ligt er dus aan wie de aanval doet, want die wint dan ook.
|
Ja ik dacht ook al :
|
V
PS Edwin viel je om 00:35:54 aan en won! (PS Edwin had 199 hp over)
If just blood were a valuta... Then not only would i be filthy rich, I would make killing my job... |
| Don PS Edwin
|
29-05-2008 -
quote |
|
Quote: C Vetorio Onore reageerde ( 29-05-2008 om 17:44:42 )
[.....]
Haha 144 ervaring, dat kan nooit, dan moet jee een bom op me hebben geplaatst of eventueel een aanslag hebben gepleegd!
Want anders kan dat niet!
|
Sorry, feit..
Maar ik zag idd ook dat jij me 2 keer aangevallen had, en ook gewonnen. Het ligt er dus aan wie de aanval doet, want die wint dan ook.
' Proud leader of P1mps Soldiers ' |
| Don Dracule Mihawk
|
29-05-2008 -
quote |
|
Quote: PS Edwin reageerde ( 29-05-2008 om 16:41:28 )
[.....]
??
je viel C Vetorio Onore om 00:35:54 aan en won! (199 hp over)
- hiervoor kreeg je, 144 ervaring en 1668 cash...
[.....]
Maar nu praat je ineens wel??
Je noemt me lafaard als ik wegloop, maar je draait zelf je rug toe als je niks kunt bedenken..
|
Haha 144 ervaring, dat kan nooit, dan moet jee een bom op me hebben geplaatst of eventueel een aanslag hebben gepleegd!
Want anders kan dat niet!
|